четвъртък, 17 януари 2013 г.

Пръстените на БорисOFF

Мутрата, минаваща за премиер, покори пореден връх на цинизма си, с който оперира не от години, а от десетилетие и който не може да бъде прощаван и подминаван. Ето какво заяви той за протестиращата от ВМЗ, която му изпрати обяда си - лук и филии с мас:

„На госпожата, която ми пращаше лук, всичките й пръсти са със златни пръстени. А ми праща лук. Аз нямам пръстени и никога не съм имал”, рече той по повод изпратеното стандартно меню на работещите във ВМЗ Сопот. Меню стандартно в страната на Борисов и в спомените му.

Това действие обаче предизвика ярост и се появиха пръстените и златото. Класически компромат в милиционерски стил. От онзи тип, които активно се ползват в случаи, когато противникът трябва да бъде сринат. Противникът в случая бе една слаба и гладна жена, работеща в едно предприятие, собственост на държавата на Борисов и в което не се плащат заплати с месеци.

Борисов излъга. Нагло, безкомпромисно, така както се полага за война. Вместо златни ланци и бижута на всеки пръст, жената носеше брачната си халка  на едната си ръка и една скъсана ръкавица на другата. Часовникът й бе прикрепен към ръката с ръчно плетена „верижка”.

Медиите гръмогласно тиражираха възмущението на управляващото тяло, но не си направиха труда да дадат истинската гледка: Защото отдавна са на държавна хранилка.

Аз прилагам снимката на Даниела Генкова от ВМЗ Сопот, в момента на изпращането на обяда си на Борисов и министърът му от Хасково. Вижда се съвсем ясно какво има на ръцете си. Но снимките явно не важат, след като Мутрата заяви своята истина. Въпросът е къде сме всички ние!?


Няма коментари: