петък, 8 юли 2011 г.

Ура, вече няма да плащаме данъци!

Лично директорът на Националната агенция за приходите Красимир Стефанов е освободил народните представители от задължението да плащат данъци върху парите, които получават в плик, съобщи bTV вчера. Документът, с който телевизията разполага, е от пролетта на миналата година. Тогава председателят на Народното събрание Цецка Цачева изпраща запитване до шефа на НАП Красимир Стефанов трябва ли депутатите да плащат данъци за сумата от 2/3 от заплатата си, които получават в плик. Стефанов й отговаря, че тези суми не могат да се третират като доход на народните представители, защото имат характер на допълнителен разход. Затова не следва да се облагат с данък по смисъла на Закона за облагане доходите на физическите лица. 

Момчета, Красьо, моята заплата на 100% ми е разход - разход за ел.енергия, разход за ВиК, разход за комуникации, интернет, разход за кабелна, разход за храна, разходи за бензин, разходи за ремонт, поддръжка на жилище и автомобил. А, да. И разходи за почивка.

Да не съм чул да ми искате данъци върху разходите!!!

Потресаващи са три неща:
1. Че парите се получават в брой в плик (изключително лоу-тек);
2. Че върху тях не се начислява данък, при това с благословията на НАП;
3. Че въобще има такова понятие като "безотчетни" пари в парламаента;

Затова блъскам главата. Аз отдавна съм отписал БГ политиката като нещо с перспектива, и гледам сеира отстрани. Винаги съм казвал, че ако България се замогне един ден, то ще е въпреки българите, а не заради тях. Но за какъв ЕС, за какви инвестиции, евросубсидии, реформи и прочие се говори, след като държавата се управлява от хора с такова ниво? Далавера разбирам, но толкова примитивна?! Тези хора нямат акъл даже да направят схема, пълна липса на интелект...

Няма коментари: