Пето - властта се крие зад демографската криза, за да решава свои проблеми. Примерно - приватизационни. Да се закриват училища...А какво става сега с детските градини? Закриваха, продаваха, раздаваха - сега няма място за желаещите. След няколко години къде ще учат сегашните деца от градините?
Шесто - властта не търси решение на проблемите и кризите в държавата, а изчаква по системата на Саймън. Или по стратегията на Кутузов - добре позната, изглежда, на специалиста по униформите в Червената армия. Изтегляне, изгорена земя, изчакване, изтощаване на противника...Въпроси: Учителството противник ли е? Кой ще работи и учи на "изгорената земя"? Какво печелим като общество, когато губим цяла ценностна система?
Седмо - премиер и министри се показаха под знака на трите Н. Невежи, некадърни, неадекватни. Без познания по работата си /Орешарски доведе инфлацията до 13, 1% - най-голяма след приемането на борда, но успя да уреди бонуси за господаря си Черепа/, без опит и в някаква професия /Станишев е доказателство какво става, когато се постави някой на работа само, защото гледал как работи касапина/, без житейски опит /абе, той една жена не могъл да оправи, та получил втора употреба от Ники Кънчев, вие държава очаквате да оправя!/, изключително неадекватни - абсолютно погрешно поведение, предизвикващо нови кризи.
Има и осмо, има девето, има десето...Проблемът за нас, дето не сме учители, е - НИЕ КАКВО РАЗБРАХМЕ? И по-важното - а сега? Има каквод а се мисли. Ако не сме забравили.
Няма коментари:
Публикуване на коментар