сряда, 10 декември 2008 г.

policebg. free. bg

sofo71 написа:

Г-н министре,
Мишо ,
не всичко е пари не спекулирайте и не настройвайте обществото срещу НАС ! Ако бе въпрос само на заплащане отдавна да се бяхме измели от МВР но НИЕ (съдейки по изказванията във форума) сме хора с отговорност и мотив за служба на обществото(за разлика от вас)! Доказателство за това е продължителния ни стаж в системата и готовноста, която имаме за да продължим да работим в нея НО, имаме и ЧЕСТ, ДОСТОЙНСТВО И ГОРДОСТ, които вие се опитвате да смачкате, а имайте предвид ,че това е фундамента, на който се крепи мотивацията ни - рушейки него вие убивате мотивацията ни!
АЗ НЕ ИСКАМ бъдейки на работа да ме сочат с пръст майки и да плашат децата с мен (защото не съм звяр) - какъвто имидж вие ни изградихте през последните години.
НЕ ИСКАМ хората да бягат от мен като от прокажен поради изградения от вас образ(на биячи).
НЕ ИСКАМ разни добре облечени "боклуци" да ми се присмиват на будалъка,че работя като полицай.
НЕ ИСКАМ когато моето дете (с детска гордост ) заяви ,че баща му е полицай да му се присмиват приятелчетата.
НЕ ИСКАМ ДА БЪДА МАЧКАН И МЪРСЕН ОТ НЕКАДЪРНИ И НЕДОСТОЙНИ (ЗА ИМЕТО ПОЛИЦАЙ) РЪКОВОДИТЕЛИ!
АЗ ИСКАМ моят син да се гордее с баща си !
АЗ ИСКАМ обществото да ме приема за приятел и да ме уважават !
АЗ ИСКАМ чест и достойнство да не бъдат само изрази а реалност!
И бъдете сигурен ,че правя всичко възможно това да се получи , НО вие успявате да омърсите всяко мое усилие с вашите действия и изказвания(нямам предвид само вас).
Осъзнайте се , най-малкото ставате смешни!
Ако не можете ХОДЕТЕ СИ , нека ни управляват хора с чест и достойнство, хора на действието а не на политическите еквалибристики!
Професията ПОЛИЦАЙ е ПРИЗВАНИЕ, ако вие не го чувствате така напуснете - аз поне така го чувствам!
СЧИТАМ ,ЧЕ ДО ТУК НЯМАШЕ НИЩО ПОЛИТИЧЕСКО В НАПИСАНОТО ОТ МЕН , ако според вас г-н министре и сие не е така някой трябва да ходи на 5 километър!
СЛУЖА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ И СЕ ГОРДЕЯ С ТОВА !!!

1 коментар:

raddkov каза...

Ас също съм служител и подкрепям всичко написано тук време е ние да променим нещата