вторник, 17 юли 2007 г.

Всичко ми пречи...

Снощи не можах да заспя... Оказа се, че на фона на уж инфлация в размер 6% гордо обявени от платения НСИ, сиренето, което купувах миналата седмица на 3,40 днес купих за 4,50 килограма. Аз ли не мога да смятам, но това е увеличение с над 30%. Киселото мляко е с някакви си 10-18 стотинки отгоре... Е, няма нищо... и това са 20%. Питам се аз ли съм малоумен, или се опитват да ме направят на такъв!?
Медицинските ни сестри, които също уж били невинни, изведнъж вече няма да имат смъртни присъди, а... щели да лежат до живот. Е аз лично не знам кое е по-лошо - да те разстрелят, или да гниеш до живот и да умираш по малко всеки ден...
МВР надничало в блогове... Е доживяхме и Големия брат най-сетне да започне да рови из дневниците ни. Чудна работа как най-големите престъпници в страната ни се оказаха шепа природозащитници, хлапета, които свалят торенти и разните му кокошкари. Същевременно нито едно убийство не е разкрито, а когато бакшишите блокираха центъра не се видя нито един полицай... И като говорим за убийство - защо ли Кюлев и Велев са по-важни от сестрите Белнейски?! За първите имаше "пресинг" на престъпността и спиране на отпуски в полицията (!!!???), а за вторите и до сега не се е чуло нищо...
Вчера един келеш с едно "пежо" влезе в насрещното и се наложи почти да го избутам до знака в началото на улицата. Да го види. А той небрежно отговори: "То всичката Мара втасала, а ти за един знак"... Ами то от там се почва - от малките неща и от спазването им от всички нас!

Няма коментари: